10 Aralık 2013

Her Yerde Kar Var! :)



Allah'ım dört bir yandan uyarılar... Dışarı çıkmayınlar! Aman evinize erken dönünler! 
Sanırsınız kasırga geliyor...!
Zaten kardan korkan ve daha önce üzücü vukuatlar yaşamış olan narin bedenim bu uyarılardan dolayı panik atak olacak Maazallah! :) 
Karda yürümeyi bırakın, kartopu oynamayı bile sevmem ben... 
Çocukluğuma inelim... 
İlkokulda başladığım kayak sporuna, hızlı düşüşlerim ve tekrar kalkamayışlarım sebebiyle ömür boyu ara vermiştim.
Lisede bir gün kar nedeniyle okullar tatil edilmişti, herkes sevinçle servise koşarken bir arkadaşım kar topunu yüzüme fırlatmıştı... Nasıl oldu bilmiyorum ama karın buzlu kısmı alnımı sıyırmıştı da kan oturmuştu... Acısı halen kalbimin derinliklerinde! :) 
İki sene önce... Akmerkez'den eve doğru yürürken kaldırımda bir kaydım ki sormayın... Düşüşüm öyle estetikti ki tüm arabalar durup izlediler sağ olsunlar... Kendime gülmekten uzun süre kalkamadım... :)
Ben kar yağışını bir tek ertesi günkü sınava çalışmamışsam severdim... :) E şimdiki kar yağışı tatil olmayan işe gidiş dönüşü bile engelliyor! Aylardır çalıştığımız projelere engel teşkil ediyor... 
İşte bu yüzden uyarı yapıp durmayın! :) Beni korkutmayın! 
İmdat yine mi kaaaar şarkısı dilimde beni etrafta dolaştırıp durmayın! Kol kola girip yalnızlığımı yüzüme vurmayın kar taneleri! ;)



Hiç yorum yok: