24 Aralık 2013

Tom's Kitchen


Bu hafta Londra'dan sonra ilk şubesini İstanbul Zorlu Center'da açan Tom's Kitchen'ı denedim ve bayıldım...
Dünyaca ünlü Michelin yıldızlı şef Tom Aikens'ın 'İngiliz Brasserie' konseptiyle hizmet veren restoranında kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz...
Hafta içi tek başınıza kitap okumak, hafta sonu da arkadaşlarınızla buluşmak için ideal bir restoran! 
Dışarıda da içeride de oldukça geniş bir alanı, 170 kişilik oturma kapasitesi var...
Menüde İngiliz mutfağının yanı sıra Fransız mutfağının modern dokunuşları da yer alıyor. Burger ve Steak'ler için kullanılan tüm etler 21 gün dinlendiriliyor! Denedim, gördüm, tattım... Çok lezzetli! 
Mütevazı ve bir o kadar da yakışıklı şefi Tom çıkışta bir masada dizüstü bilgisayarıyla oturuyordu! Sizler için kendisiyle tanışıp hemen bir fotoğraf çekildim... ;) 

Hiç yorum yok: