31 Aralık 2013

Güle Güle 2013, Seni Çok Sevdim!


Psikolog Ani Eryorulmaz der ki: Her yıl sonunda elinize bir kağıt kalem alın ve yıl boyunca başardıklarınızı yazın! Aynı kağıda bir sonraki yılda yapmak istediklerinizi de ekleyin! Ve kağıdı saklayın!
Yaptım! Dün gece uykusuzluktan öldüğüm halde açtım bilgisayarı başladım yazmaya! Çatlak kedim Cancan karşıma uzandı, 'Yatsana, bak uyku ne güzel...' dercesine yalanmaya başladı. Ama ben yılmadım, yazdım.
Ve kendimle gurur duydum! ;)
2013, benim öğretici yılım olmuş. 1 senede büyümüş yüreğim... Çetin savaşlara girmiş ruhum ama hep galip gelmiş. Kötülük görmüş ama susabilmiş şu dilim! 
Düşmüşüm, düştükçe kalkmış ve hızla koşmaya devam etmişim hedefe doğru!
İşte bu yüzden insanlara takılmamayı öğrenmişim... 

Her insan tasavvuftaki gibi birer kitapsa eğer, hepsi bizdeki ana fikri çıkarmak için karşımıza çıkıyor! İyi ya da kötü... Kimi 1 ay, kimi 10 sene hayatımızda olmuş, ne önemi var! Allah öyle istemiş ve var olmuşlar.
Hepsi bizi,beni büyütmek için! 
2013'te Gizem'imi kaybettim ben! Ama biliyorum o şimdi çok mutlu, huzurlu bir yerde ve bana dualar gönderiyor...
Melekler ona ojeler sürüyor, makyaj yapıyorlar... Burada yürüyemiyordu ya orada koşuyor fıstığım!
Hey! 2013... Ben seni çok sevdim! 
Ve 2014, seni daha da seveceğimi biliyorum,
Bol röportajlı, eğlenceli, başarılı, sevgi ve huzur dolu bir yıl olsun inşallah... Sizleri çook seviyorum! 
Bu sene tüm dilekleriniz gerçekleşsin, beraber halaylar çekelim! :))) Yaşamın Tatları'ndan hiiiç ayrılmayalım... 

Curcu... 

Not: Ülkemiz adına bir şey yazmak istemedim! İçim sıkılıyor o konuda... Ama ne oluyorsa, bizler için hayırlısı olduğunu düşünüyorum. 2014 içki içenle içmeyenin, ateistle dindarın, açıkla kapalının birlikte yürüyebildiği, nefes alabildiği bir yıl olsun! 


Hiç yorum yok: