29 Ocak 2014

Dünyanın en çirkin kızı olarak bilinen Lizzie Velasquez...




Lizzie Velasquez... 
0 yağ hücresiyle doğan Lizzie kız şimdi 25 yaşında ve Amerika'nın Texas eyaletinde yaşıyor. 15 dakikada bir yemek yediği için sadece 27 kg ağırlığında. Bir gün Youtube'u açtığında "Dünyanın en çirkin kızı" başlığı altında kendi videosunun milyonlarca kez izlendiğini görüyor. Altındaki yorumları okuyor... Bir tanesinde "Senin yerinde olsam, başıma silah dayayıp intihar ederdim" yazıyor. Yorumlar o kadar acımasızca ki...

Kendinizi düşünün! Onun yerinde olsanız ne yapardınız?

Medyada sürekli varoluş sebebimiz olarak gösterilen şeyler sizde olmasa ya da  güzellikleriniz elinizden alınsa , nasıl hissederdiniz?

Bakın Lizzie nasıl başa çıkmış?

Aşağıda izleyeceğiniz videoda anlattığı gibi, O kendini neyin tanımladığını düşünmüş... Ve bizden de bunu istiyor! Soruyor!

Sizi güzelliğiniz, paranız, mevkiniz mi tanımlıyor?

Yoksa başardıklarınız, eğitiminiz, yaptığınız iyilikler mi?

Video beni çok etkiledi... İzlerken de bol bol düşündüm! Ve kolay pes eden yüreğime kızdım... Lizzie, benim için dünyanın en güzel, en cesur ve en güçlü kızı... 


Hiç yorum yok: