3 Eylül 2014

MANGO 2014-2015 SONBAHAR/KIŞ DEFİLESİ


Mango geleneksel sonbahar/kış defilesini dün Four Seasons'ta yaptı! Büyük beden markası Violeta ürünlerinin başta sergilendiği defileye bayıldım! Boğazın mis kokulu açıkhavasında kare şeklinde bir alan yaratılmıştı... İzleyiciler nerede otururlarsa otursunlar ürünleri rahatça görebildiler...

Bu tip ortamlarda en çok güldüğüm şey, kibarcık ve çok havalı bazı kadınların defile alanına giden kapı açıldığında birbirlerini ezercesine, ittirerek içeri girişleri! :) Bu sene de gelenek bozulmadı ve herkes bir anda kaplana dönüştü... Aynı durum defile sonundaki açık büfe başında da yaşandı... Öyle ki, başıma bir şey gelir diye korkudan yemek yiyemedim! :) 

Defileye gelirsek;
Defile öncesi sizin için kıyafetleri görmeye içeriye sıvıştım... Çok zorlandım yakalanmamak için(!) ;) İşte hiçbir yerde göremeyeceğiniz o resim: 

Bu senenin ev sahipliğini Beyza Arslan yaptı. Defilenin top modeli ise Coco Rocha idi... 

Ve işte büyük beden markası Violeta ürünlerinden sizler için seçtiklerim; 



Ve diğerleri; 





Soldaki mankenimiz defilenin Top Modeli Kanadalı Coca Rocha! ;)




2014-2015 Sonbahar/Kış sezonunu çok beğendim... Bu sene yine deri oldukça sık kullanışmış... Gri-siyah tonları ağırlıkta! Oduncu gömlek modası devam ediyor! Salaş hırkalar bedenimizi sarmalamaya devam edecek! ;) 
Şimdiden hepimize harika bir sezon dilerim! 
Burcu ;) 

Hiç yorum yok: