9 Aralık 2014

İyi ki Doğdun Ayşeee'm!



Bundan sadece 2 yıl önce bir sarışın fırtına girdi hayatıma... 

Onca yalan varken hayatta onun sahiciliğiyle tanıştım!
Kendimi çok duygusalım diye suçlarken onun tavşanının ölümü için yas tutacak kadar çocuksu olduğunu gördüm... Kendimle barıştım. İnsancıl özelliklerimle gurur duydum...
Her insanla rahatça diyalog kurabilen bu tatlı kadın Ayşe Arman...
Benim ablam, arkadaşım, dostum oldu!
Hayatıma dokunduğu andan beri daha güçlüyüm... Durmak nedir bilmeyen, enerjisini hep çalışmaya, başarmaya harcayan bu kadın her düştüğümde yüzüme gülücük kondurdu!
En zor zamanlarımda, ben büyümenin sancılarını yaşarken elimi tuttu, gözüme baktı, benimle beraber ağladı!
"Kalbim acıyor" dedim, "Büyüyorsun" dedi...
"Bu iyi bir şey mi?"dedim... "Evet" dedi...
O benim canım oldu... 
Ve hayatıma gök kuşağı renklerini getirdi...
Seni seviyorum Ayşe... 
İyi ki doğdun, iyi ki varsın! 
Benim çılgın, sahici, güzeller güzeli Ayşe'm! 
Bugünün şerefine O'nun hayatıma girişine vesile olan röportajımı tekrar yayımlıyorum... İyi okumalar! ;) 

Hiç yorum yok: